sreda, 13. avgust 2014

Mi smo strašno prijazni gusarji

Pesmica Romane Krajnčan poje o strašnih gusarjih, gusarje, ki sem jaz tokrat izdelala, pa so po besedah mojega sina Erika prijazni.

Vsako leto ponovno ugotavljam, da je poleti, v času šolskih počitnic težko organizirat rojstno dnevno zabavo za otroke, saj je težko koordinirat datum, ko bo večina lahko prišla na praznovanje. Letošnje praznovanje sinovega 6. rojstnega dne je bilo v okrnjenem številu, smo se pa imeli odlično.

Skupaj smo obiskali Bumbar park, kjer so otroci lahko po moli volji divjali in skakali, mamice in očetje pa smo lahko v miru počvekali in spili kavico. Tudi torta seveda ni manjkala.

Kdor pozna Bumbar park, ve, da igrala tematsko povezuje velika gusarska "ladja".

V spomin na prijetno druženje in kot zahvalo za prijatelje, ki se se udeležili rojstno dnevne zabave, smo razvili nekaj fotografij, ki jih bo Erik razdelil prijateljem v vrtcu. Slike nisva želela podarjat kr v navadni beli kuverti, zato sem se odločila, da bom pripravila posebno ovojnico, v katero bomo shranili slike in bodo del zahvale.

V tem času sem ravno zasledila objavo na CRAFT-alnici, da ima 114. izziv naslov: MORJE,   zato sem izkoristila prijetno s koristnim ter naredila tematsko povezane ovojnice za slike - v obliki gusarjev.

Iz belega papirja sem izrezala gusarjevo glavo, jo pobarvala z vodenimi barvami, nato pa prilepila še oko, prevezo za oko, usta in pokrivalo.

Tukaj  pa so rezultati....


V notranjost sva z Erikom z dvostranskimi nalepkami nalepila sliko iz praznovanja, na hrbtno stran pa besede zahvale.

Strašno prijazne gusarje prijavljam na 114. izziv CRAFT-alnice in
izziv Our creative corner: Summertime




3 komentarji:

  1. Oooh....LOVE those pirates! They put a big big smile on my face!

    Thank you for sharing them with us at OurCreativeCorner!

    Claudia x

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako prisrčni gusarji :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami po morsko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšni fajn gusarji, super ideja. Res nekaj posebnega in za spomin.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši