četrtek, 6. marec 2014

Ob dnevu žena


Marec je prav lep mesec. Dnevi se začnejo daljšati, narava se prebuja, cvetje in drevja začnejo cveteti in brsteti. Marec je pomemben tudi za mojo družino, saj se nam je 14.3. 2010 pridružila ena od mojih najlepših in najboljših kreacij -  moj drugorojenec Leon in podvojil smeh in ljubezen v naši družini.

Marca pa praznujemo tudi Dan žena in Materinski dan.

Kartico, ki sem jo pripravila, sem naredila ob misli na mojo mamo - žensko na katero se vedno lahko zanesem. Oseba ki mi je podobna, pa vendar sva si različni. Ker stanuje 80 km vstran od nas, se vidimo le nekajkrat na mesec, bo pa vedno prišla na pomoč, če jo bomo potrebovali jaz ali moji bolni otroci. Mama, premalokrat ti povem, da te imam rada in da imaš posebno mesto v mojem srcu. Si nekaj posebnega, zato ti ob 8. marcu podarjam to posebno čestitko.

Prelepo misel iz štampiljke Ustvarjalnega dotika pa namenjam tudi vse vam, ki me spodbujate pri ustvarjanju ter možu in otrokoma, ki imajo potrpljenje in razumevanje do mojega hobija in ste moji največji kritiki. Hvala vam! Ste nekaj posebnega.


Kartico pa prijavljam tudi na sledeče izzive:





3 komentarji:

  1. lovely card
    Thanks for joining us this week
    Jen xx
    Less Is More

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful embossed spring card.
    Thank you for joining us at the MilkCoffee Challenge. Jane xx

    OdgovoriIzbriši
  3. So pretty!
    Thanks for joining this week’s Less is More Challenge
    Anne
    (Guest LIM commenter!)

    OdgovoriIzbriši